הסיפור שלנו
לפני הרבה שנים חיפשנו פתרון יעיל לאתרי מסחר אלקטרוני שהפעלנו כחלק מהפעילות העסקית שלנו. ביום ממוצע היינו מצלמים עשרות תמונות, מחלצים מהרקע, מעבדים בפוטושופ ומצליחים לייצר כמות נכבדת של תמונות על מנת שנוכל להעלות אותם לאתר. יצור התמונות היה העקב אכילס שלנו, מאות מוצרים עמדו בתור ולא משנה כמה כמה התאמצנו. עם הזמן פנו אלינו הרבה לקוחות בבקשה שנצלם להם מוצרים בסטודיו שלנו, התמונות שצילמנו באמת היו מוצלחות והתחלנו לצלם עבור לקוחות תוך פיתוח המחלקה, העשרת ידע מקצועי, שכלול הטכנולוגיה עם דגש על עמידה בזמנים ושביעות רצון הלקוח. חלק מהלקוחות שלנו התחילו לבקש צילומי מוצר ב 360 מעלות מההבנה שחווית הלקוח חייבת לעמוד בסטנדרטים הכי גבוהים ותמונות מוצר ב 360 מעלות זה העתיד. אימצנו את האתגר והפכנו מומחים לצילום מוצרים ב 360 תוך שימוש בטכנולוגיה הכי מתקדמת שמאפשרת לנו לא להתפשר על האיכות ובבד לקצר משמעותית את זמן ההכנה של כל פרויקט.
המשימה שלנו
בראש ובראשונה אנחנו צלמים, כל תמונה חייבת להיות מושלמת , אנחנו לא נתפשר על הפלט שנוציא, הוא חייב לעמוד בסטנדרטים הכי גבוהים על מנת שלכם הלקוחות שלנו יהיה יתרון משמעותי מול המתחרים שלכם. המשימה שלנו היא לתת לכם את התמונות הכי טובות בזמן הכי קצר.
הגישה שלנו
לכל מוצר יש יחודיות ואנחנו מאד מנוסים בההעמדה והתאמת הטכניקה על מנת להראות את המוצר הכי טוב שאפשר. עם זאת על מנת לעזור לכם בתיאום הציפיות שלכם מול הלקוח אנחנו ממליצים לא לעשות מניפולציות למוצר כך שברגע שהוא מגיע ללקוח התמונה שהוא ראה באתר או בקטלוג לא תהיה שונה מהמוצר שהוא קיבל. אנחנו מייצרים תמונות אמיתיות, מקצועיות שישקפו את המוצר בצורה נכונה ובכך עוזרים לכם לבנות אמון מול הלקוחות שלכם. כמה ממכם הזמינו מוצר באינטרנט לדוגמא וכשפתחתם את האריזה כל קשר בין מה שהזמנתם לבין מה שקבלתם היה מקרי לחלוטין? שימוש בתמונות שמשקפות את המוצר בפועל גורם לכם להרבה פחות כאב ראש בהתמודדות מול לקוחות מאוכזבים, החזרות, שרות לקוחות ללקוחות מתוסכלים וכדומה.
על מנת לבנות עסק מצליח צריך לייצר בידול משמעותי מהמתחרים שלכם. אם פעם עקב העדר תחרות יכולתם לשים תמונה בינונית והלקוח היה מתפשר וקנה כי לא היו לו אופציות אחרות היום הלקוח הרבה יותר מתוחכם ורוצה לראות את המוצר עם הפרטים הקטנים . חלק מהעסקים נוקטים בגישה זו ומשתדלים לייצר תמונות איכותיות תוך השקעת משאבים בארגון כגון הקמת סטודיו, גיוס כח אדם מקצועי וכדומה. הגישה שלנו אומרת שכל עסק צריך להתמקד במה שהוא הכי טוב בו, אם אתה לא צלם תן לצלם מקצועי לצלם עבורך את המוצרים ובכך תפנה זמן ומשאבים לניהול השוטף, לשיווק, מכירות ושאר המשימות החשובות שיש לכל עסק.