אמזון הינה זירת מסחר מאד תחרותית.  על מנת לבלוט מהמתחרים שלכם ולזכות באמון הלקוח לא מספיק לעשות מה שכולם עושים. אם אתם רוצים לבלוט תצטרכו להשקיע בפרטי המוצר וכמובן להשקיע בתמונות שהם הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי רואה.

 

למה כדאי לכם לבחור אותנו לעצב את הליסט שלכם באמזון?

כי אנחנו יודעים בדיוק מה יגרום לליסט שלכם להיות הכי יפה, מושך ואינפורמטיבי. נתחיל בחקר שוק של המתחרים שלכם, נאפיין יחד את יתרונות המוצר ונבליט אותם. נבנה שפה עיצובית ואז נצלם עבורכם תמונות פקשוט מושלמות שיגרמו ללקוח הפוטנציאלי לבחור דווקא בליסט שלכם. נייצר עבורכם תמונות אינפוגרפיקה מקצועיות שישימו דגש על יתרונות המוצר ויבליטו אותם, נצלם עבורכם תמונות אווירה שיראו את המוצר במקום הטבעי שלו או את אופן השימוש בו.  כל התהליך נעשה בצורה מקצועית ובאווירה כייפית.

צילום לאמזון

מבצע - ליסט אמזון שיעלה לכם את המכירות

החל מ 1200 ש"ח

הליסט כולל:

  • 7 תמונות  –   פקשוט, אינפוגרפיקה ותמונות אווירה לפי בחירה
  • חקר מתחרים
  • איפיון המוצר וקביעת שפה עיצובית
  • עיצוב גרפי מקצועי
  • צילומים מקצועיים בסטודיו או באתר הלקוח.
  •  תיקונים ושיפורים עד 60 יום.
  • מנהל פרוייקט צמוד 

    צרו איתנו קשר לתאום ופרטים ללא כל התחייבות 054-2001331

איך אנחנו יכולים לעזור לכם להצליח באמזון?

אנחנו מתמחים בדרישות של אמזון ויודעים לייצר תמונות שעומדות בקריטריונים וביחד עם זאת אנחנו יודעים לצלם תמונות שימשכו את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ויגרמו להם להתעניין במוצר שאתם מציעים בחנות אמזון שלכם.

לפני כל פרויקט, אנחנו מתחילים במחקר מעמיק ומקיף  על המוצר, כולל סקירה של שוק המוצרים המקבילים וניתוח של המתחרים. הבנת התחרות והמגמות הנוכחיות מאפשרת לנו ליצור תמונות וגרפיקות שתואמות את הציפיות של הלקוחות ותגרום להם להתעניין ולרצות לרכוש מהחנות שלכם.

מה המחיר לעיצוב ליסט לאמזון?

מחיר ליסט אמזון ישתנה בהתאם לסוג המוצר, גרפיקות נדרשות וסוג הצילומים שנמליץ לעשות.  לדוגמא אם נדרש לצלם רק בסטודיו המחיר יהיה זול יותר מאם נצטרך לצלם מחוץ לסטודיו בלוקיישן נבחר עם צורך בעיצוב תפאורה ומודליסטים להדגים שימוש במוצר.  יש הבדל מחיר גם במידה ונדרש רק לצלם את התמונות ואתם תעשו את העבודה הגראפית והאינפוגרפיקה.  כדי לקבל מחיר עבור המוצר שלכם כדאי לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר מדוייקת.

דרישות אמזון לתמונות.

יש למעשה 2 סוגי תמונות שמותר להעלות לאמזון תמונה ראשית ותמונות נילוות החוקים שונים בינהם

תמונה ראשית היא התמונה הכי חשובה, כשלקוח נכנס לדף שלכם ועוד לפני כשאמזון מציגה לו מספר אפשרויות זו התמונה שתופיע. אם הצלחתם בעזרת התמונה לעניין את הלקוח אתם כבר במצב טוב.

דרישות לתמונה ראשית:

גודל מינימום של 1000X1000 פיקסלים (אנחנו ממליצים במוצרים שמאפשרים זאת להעלות תמונות בגודל 1500X1500 פיקסלים)

התמונה חייבת להיות על רקע לבן טהור.

המוצר צריך להיות כולו בפריים של התמונה (אין להציג מוצר חתוך)

המוצר יכסה לפחות 85% מהפריים של התמונה.

המוצר צריך להיות מצולם בצורה מקצועית עם קצוות ברורים  ולשקף את נראותו האמיתית ללא מניפולציות ועם תאורה נכונה שמראה את הצבעים האמיתיים שלו.

אסור להוסיף מוצרים נילווים שלא קשורים למוצר.

בנעליים, תכשיטים בגדים ותיקים אסור לכלול את האריזה בתמונה.

אסור להוסיף טקסטים ותכנים שיווקיים.

דרישות לתמונות נילוות:

התמונה צריכה להציג את המוצר או להיות קשורה אליו בצורה ישירה.

המוצר צריך להיות מצולם בצורה מקצועית עם קצוות ברורים  ולשקף את נראותו האמיתית ללא מניפולציות ועם תאורה נכונה שמראה את הצבעים האמיתיים שלו.

המוצר ופריטים נילווים יכסו לפחות 85% מהפריים של התמונה.

ניתן להוסיף אלמנטים שלא קשורים למוצר ובלבד שהם עוזרים להבין את השימוש במוצר או לתת פרספקטיבה לגודלו/נפח.

ניתן להשתמש בזום למוצר.

ניתן להשתמש בתמונות אווירה ורקעים.

ניתן ומומלץ להשתמש בטקסטים שיווקיים או גרפיקה.

המלצות כלליות למוכרים באמזון

גם אם אתם מחליטים לייצר לאמזון תמונות בעצמכם שימו לב לאיכות התמונה. התמונה חייבת להראות מקצועית. תמונה לא מפוקסת או שתיפסל או שלא תעורר עניין ותשדר ללקוח שרואה אותה שאתם לא מקצועיים.

תעלו כמה שיותר תמונות אנחנו ממליצים מלבד התמונה הראשית להעלות כ 6-8 תמונות נילוות שיציגו את המוצר בצורה הכי טובה מזוויות שונות, הוראות שימוש, ותמונות אווירה שיחמיאו למוצר.

הסטודיו שלנו

asher@studiox.co.il
0542001331
סחרוב 17 ראשון לציון
תובל 21 בורסה רמת גן
יהושע הצורף 7 באר שבע
השירות ניתן בכל הארץ

יש לכם פרויקט? צרו איתנו קשר